Politica de confidențialitate
Ne angajam că luăm toate măsurile pe care le considerăm necesare pentru a prelucra datele cu caracter personal doar în condiții de legalitate și maximă siguranță.
Scopul acestei Politici de confidențialitate este va explice ce date prelucram (colectăm, utilizăm, partajam), de ce le prelucram, în ce modalitate le prelucram, care sunt drepturile dumneavoastră în temeiul GDPR și modalitatea în care vă puteți exercita aceste drepturi. Atunci când prelucrăm aceste date, noi acționăm în calitate de operator de date cu caracter personal.
Prin vizitarea site-ului nostru, achiziționarea unui bun sau serviciu sau prin interacțiunea cu noi prin orice mijloc și/sau prin intermediul oricărui canal de comunicare (e-mail, telefon, rețele de socializare etc), vom prelucra datele dumneavoastră conform cu aceasta Politica de confidențialitate.
Putem schimba această Politică de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail.
Servicii de la terțe părți
Acest document nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care puteți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excedează controlului nostru. Vă încurajăm să examinați Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale. De asemenea politica noastră nu acoperă și nu include politicile de prelucrare a datelor oferite de terțe părți la care puteți ajunge când folosiți serviciile noastre.
Potrivit legislației, dumneavoastră sunteți persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră, denumită în continuare „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a vă permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și persoana vizată.
Protecția informațiilor dumneavoastră personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii:
Legalitate, echitate și transparență
Prelucrăm datele dumneavoastră legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm, iar dumneavoastră sunteți informat corespunzător.
Colectarea datelor în scopuri determinate, explicite și legitime
Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.
Reducerea la minimum a datelor
Prelucrăm strict datele de care avem nevoie și nu colectăm date în exces.
Exactitatea și actualizarea datelor
Vă oferim controlul pentru a putea corecta datele cu caracter personal astfel încât acestea să fie mereu actualizate.
Limitări legate de stocare
Prelucrăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor pentru care acestea au fost colectate inițial. Ulterior datele cu caracter personal sunt distruse complet.
Securitate
Am implementat măsuri rezonabile de securitate și criptare, astfel încât să vă protejăm cât mai bine informațiile personale. Cu toate acestea, rețineți faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.
Contact
EUROLINGVA EXAMINATIONS CENTRE SRL, cu sediul în Oradea, str. Stefan Zweig nr. 10A, etaj 1, jud. Bihor, C.U.I. RO47772392, înregistrată la ORC sub nr. J05/653/2023, telefon: 0359 432 033, e-mail: office@eurolingva.ro
Avem calitatea de operator de date cu caracter personal și ne puteți găsi la adresa de email officer@eurolingva.ro.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
„Prelucrare” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.
Categorii de date cu caracter personal
Atunci când navigați pe site-ul nostru, când ne transmiteți o solicitare pe e-mail, ne contactați în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare sau intrați într-o relație contractuală cu noi ne puteți comunica următoarele date personale, pe care le colectăm direct de la dumneavoastră sau din alte surse, cum ar fi:
– numele și prenumele;
– adresa de e-mail;
– numărul de telefon;
– modul în care interacționați cu site-ul nostru sau cu reclamele (de exemplu, informații despre cum și când ne accesați site-ul sau ce dispozitiv folosiți pentru a accesa site-ul);
– informații furnizate atunci când completați formulare sau chestionare;
– conținutul mesajelor trimise prin sisteme de mesagerie și e-mail;
– interacțiunile dintre dumneavoastră și noi pe rețelele de socializare (de exemplu, aprecieri, distribuiri, comentarii);
– informații pe care le colectăm despre dumneavoastră de la alte companii din grup sau terțe care au obținut consimțământul dumneavoastră sau au alt drept legal de a partaja aceste informații cu noi (inclusiv parteneri/platforme de publicare sau de publicitate și agregatori de date care au obținut dreptul respectiv);
– adresa IP;
– date despre dispozitivul folosit;
– paginile web pe care le accesați pe site-ul nostru;
– informații provenite din utilizarea cookie-urilor;
– date financiare (cont bancar);
– diferite înscrisuri în original sau copie;
– semnătura olografă sau digitală;
– imaginea personală, istoric educațional;
– istoric al operațiunile financiare (facturi, plăți).
Scopul prelucrării datelor cu caracter personal
Colectăm informațiile cu caracter personal în următoarele scopuri:
– în vederea încheierii sau executării unui contract între dumneavoastră și noi sau cu partenerii noștri care ne împuternicesc să facem diverse operațiuni;
– pentru a vă răspunde la întrebări și solicitări și a vă furniza serviciul de asistență clienți;
– în scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul dumneavoastră prealabil sau când există o excepție legală de la obținerea consimțământului;
– pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim;
– pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
– pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
– pentru crearea și/sau mentenanța conturilor de clienți;
– pentru a ne conforma legislației, ca de exemplu conformarea cu legislația fiscală care ne obligă să păstrăm documentele contabile pe o perioadă de 10 ani, sau legea arhivelor care ne obligă să păstrăm documentele salariaților pe o perioadă de 50 de ani;
– pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță;
– pentru analize statistice și de cercetare;
– pentru a preveni infracțiunile, înșelăciunile sau fraudele.
Temeiul de prelucrare a datelor cu caracter personal
Utilizăm următoarele temeiuri legale (pentru informații detaliate vă rog să ne solicitați mai multe detalii):
– prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între dumneavoastră și noi;
– prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părți, cu excepția cazului în care prevalează interesele, drepturile sau libertățile dumneavoastră;
– prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unor obligații legale (ca de exemplu conformarea cu legislația fiscală care ne obligă să păstrăm documentele contabile pe o perioadă de 10 ani sau furnizarea anumitor informații organelor și instituțiilor publice abilitate);
– consimțământul pentru anumite scopuri specifice.
Sursa datelor cu caracter personal
Cele mai multe informații le colectăm direct de la dumneavoastră (de exemplu, prin completarea unui formular de pe site sau la sosirea în sediul nostru). Majoritatea informațiile sunt cele descrise mai sus, dar pot exista situații în care colectăm date de la terți (i.e. parteneri, platforme de publicitate), cum ar fi de exemplu, informațiile privind achizițiile și interesele.
Prelucrăm de asemenea date cu caracter personal provenite din contractele cu angajații, precum și cele provenite din contractele cu parteneri și alți furnizori de servicii.
Nu colectăm sau prelucrăm date cu caracter personal ale copiilor cu vârsta sub 16 ani cu excepția cazului acordului părinților, în conformitate cu legislația locală aplicabilă.
Durata de stocare a datelor cu caracter personal
Stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 10 ani de la încetarea contractului sau ultima interacțiune cu noi.
Datele digitale stocate prin intermediul cookies-urilor vor fi stocate pentru o perioadă de maxim 24 de luni de la colectare. Pentru mai multe detalii consultați documentul intitulat Politica de cookies.
După încetarea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică.
Reține faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.
Divulgarea datelor cu caracter personal către terți
Dezvăluim datele dumneavoastră, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți care sunt în relații comerciale cu noi și care prezintă suficiente garanții legate de prelucrarea legală și securizată a datelor cu caracter personal.
Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate.
Acești parteneri care prelucrează datele cu caracter personal sunt:
– furnizori de servicii IT și de telecomunicații;
– furnizori de servicii juridice;
– furnizori de servicii de contabilitate;
– furnizori de servicii educaționale;
– furnizori de servicii de medicina muncii și instruire personal;
– furnizori de servicii de consult antantă;
– furnizori de servicii de organizare evenimente, furnizori de transport, furnizori de cazare;
– furnizori de servicii de instruire;
– experți.
Deși puțin probabil, am putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care va include transferul datelor dumneavoastră, dar vom lua măsura notificării dumneavoastră în prealabil.
Vom putea, de asemenea, furniza informațiile dumneavoastră cu caracter personal și către instituții abilitate legal, în mod justificat :parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
Datele colectate prin intermediul website-ului sunt prelucrate in Spațiul Economic European și în Statele Unite ale Americii sub rezerva luării unor măsuri suplimentare de securizare a acestora (criptarea datelor).
Drepturi
Puteți să ne solicitați exercitarea următoarelor drepturi folosind datele noastre de contact, printr-o cerere care să conțină datele dumneavoastră de identificare:
Drepturile dumneavoastră conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:
– dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră
– dreptul de acces la datelor;
– dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete;
– dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”;
– dreptul la restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal;
– dreptul de a solicita transmiterea datelor către terți;
– dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal;
– dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri cu efecte juridice sau cu efecte semnificative similare asupra dumneavoastră;
– dreptul de a vă adresa justiției pentru apărarea drepturilor și intereselor dumneavoastră;
– dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere.
Vă puteți retrage consimțământul pentru oricare din scopurile pentru care acesta a fost cerut.
Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă vă vom informa asupra motivelor refuzului.
Vom încerca să răspundem solicitării în termen de o lună. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a vă identifica într-un termen util.
Securitatea datelor cu caracter personal
Măsurile de securizare a datelor cu caracter personal asigură protecția datelor atât din punct de vedere organizatoric, cât și din punct de vedere fizic:
– politici și proceduri;
– activități de audit;
– garanții contractuale;
– garanții organizaționale interne;
– prelucrarea minimizată a datelor;
– controlul accesului la date;
– criptarea datelor cu caracter personal în tranzit și in stare de stocare;
– utilizarea echipamentelor și produselor software licențiate și actualizate la zi;
– utilizarea echipamentelor de detectare și prevenire a incidente de securitate;
– planuri de backup, reziliență și de continuitate a afacerii.
Data
11.03.2025